Продавець інтернет-магазин "Деко" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2204 відгуків

Інтернет-магазин вихідний. Ми зв'яжемося з Вами у найближчий робочий день.

+380 (96) 494-30-29
+380 (73) 494-30-29
7-й км, вул. Базова 17, магазин 4/12 (7-й км), смт.Авангард, Україна
Кошик
Інтернет-магазин посуду "Деко"

Поширені питання

  • Як швидко ви відправляєте замовлення?

    У період військового стану відправлення двічі на тиждень: СЕРЕДА ТА СУБОТА.

    На відправку в середу та суботу замовлення приймаються до 11:00. Замовлення, прийняті пізніше, автоматично переносяться на наступний день відправок.

    Доступні служби доставки: Нова пошта, Укрпошта, Делівері, Розетка.

     

    Вказана нижче інформація є актуальною на період БЕЗ військового стану.

    Новою поштою при наявності товару і звичайної завантаженості складу, відправлення відбувається на протязі 1-2 робочих днів. Якщо замовлення оформлене в п'ятницю або суботу, тоді можлива відправка в понеділок-вівторок, цей момент менеджер обов'язково обговорит.

    Якщо клієнт вибирає спосіб доставки Делівері, тоді відправка займає 2-3дні, т. к. робочий день на делівері до 15:00, а в суботу до 14:00. Так само необхідно враховувати, що відправка перевізником " Делівері тільки по 100% передоплаті.

    Укрпоштою відправка відбувається на наступний день після оформлення замовлення. В п'ятницю і неділю відправок немає, відділення Укрпошти не працюють. 

    У період підвищеного попиту або форс-мажорів відвантаження посилок може тривати до 5 днів. Терміни відправки можете уточнити у менеджера. Так само, при зміні обумовлених раніше строків, менеджер обов'язково зателефонує і попередить.

    ВАЖЛИВО! Відвантаження п'ятниця немає, магазин працює тільки на прийом замовлень, але відправок не здійснює. Замовлення оформлені в четвер після 12:00 і в п'ятницю будуть відправлені в суботу.

     

     

     

  • Як швидко я отримаю замовлення?

    Терміни доставки залежать від термінів доставки вибраного перевізника.

    Наприклад, терміни доставки Нової пошти у міста обласних центрів займає 1 добу, районних центрів 1-2дні. У пункти прийому-видачі 2-3дні.

    Строки доставки Делівері 1-3 дні, Розетка приблизно 2-5 днів. Укрпошта - доставка від 7 днів.

    ВАЖЛИВО! Ви завжди можете уточнити терміни доставки у менеджера, ми перевіримо за розрахунками перевізника скільки фактично займає доставка у ваш населений пункт.

  • Якщо мені прийшов товар, який я не замовляв, чи не в повному обсязі, що робити?

    Телефонуйте або пишіть нам, поясніть, що сталося, і ми всі виправимо!

    Дуже рідко, але таке буває, що переплутали товар чи кількість. Зазвичай, помилку ми знаходимо самі протягом пари робочих днів, при перерахунку залишків на складі, і висилаємо, що забули за рахунок магазину клієнту навздогін. Але якщо ми самі не виявили помилку, будемо раді якщо повідомите і ми все виправимо, вам не потрібно буде платити за доставку, ми всі витрати візьмемо на себе.

  • Що робити, якщо надійшов пошкоджений товар?

    Незалежно від того, який спосіб оплати ви обрали і де перевіряєте посилку, вдома або на пошті, ми завжди готові вирішити питання, якщо раптом щось розбилося під час перевезення.

    Необхідно тільки зробити фото та надіслати нам (на пошту або в месенджер). І вибрати зручний для вас спосіб компенсації:

    1. Повернення коштів на картку за розбиту продукцію
    2. Вишлемо цілий товар замість розбитого з допомогою підприємства.
    3 Зробимо знижку у розмірі вартості розбитого товару на наступне замовлення.

  • Як ви пакуєте?

    Упаковка замовлення відбувається в нашому пакувальному цеху. Ми використовуємо матеріали, які дозволяють доїхати продукції неушкодженою:

    пінопласт - для створення каркаса і заповнення пустот,

    повітряно-бульбашкова плівка - створює захисний бар'єр і не дозволяє продукції стикатися один з одним.

    картон - як каркас і додатковий захист виробів.

    Ось приклад однієї з упакованої нами посилок. Товар в посилці різний, без заводської коробки, але при цьому упакований так, що навіть при падінні, ймовірність пошкодження мінімальна.

    Послугами упаковки перевізників ми не користуємося, всі пакувальні матеріали за рахунок магазину. Тому клієнти платять тільки за перевезення за базовими тарифами пошти.

    Єдине виняток, при об'ємних замовленнях, ми використовуємо послугу перевізника - палетний борт. Це дерев'яний каркас, який встановлюється на піддон, зверху на дерев'яний каркас встановлюють ще один піддон і посилка отримує захист з усіх боків від зовнішнього впливу. Таку посилку кинути або ударити неможливо, переміщується зі складу в машину і вивантажується з машини на склад навантажувачем.

  • Якщо я куплю за передоплатою, а приїде розбитий товар?

    Магазин відповідає за цілісність продукції. Пакувальники перевіряють замовлення на комплектацію та цілісність. Якщо при перевезенні товар розбився або пошкодився, або приїхав із заводським браком, який не помітили під час упаковки, клієнт може повідомити про це менеджера по телефону або написати в месенджер. Для компенсації товару нам потрібне фото пошкодженого товару, тоді ми разом вирішимо як краще вирішити питання.

    Є кілька шляхів:

    1. Ми надішлемо вам цілий товар замість розбитого за свій рахунок, вам тільки необхідно буде прийти і отримати його на пошті.

    2. Ми повернемо гроші на вашу картку у розмірі вартості розбитого товару.

    3. Ми зробимо вам знижку на наступне замовлення у розмірі вартості бракованого товару.

    Вибирайте зручний для вас спосіб та питання вирішене!

    Важливо! Зробіть фото браку і надішліть нам на пошту або viber, і не обов'язково для цього перевіряти посилку на пошті, ви можете перевірити все вдома в комфортній обстановці.

  • Якщо я оплачу сьогодні, коли відправите замовлення?

    У період військового стану відправки двічі на тиждень, середа та субота.

    Менеджер додатково повідомить терміни відправки.

    При оплаті замовлення до 11:00 для підтвердження скріном або фото чека, велика ймовірність, що товар поїде в цей же день, або на наступний.

    Чому товар може не виїхати в день оплати:

    1. Ви повідомили про оплату, але не вислали підтвердження про оплату у вигляді чека або скрін. Т. к. карта, на яку заходять зарахування, є "Бізнес картою", платежі заходять через транзитні рахунки і це займає від 30 хв до 5 годин, поки ми побачимо оплату.

    2. Ви оплатили, але товар або необхідну кількість знаходиться на розподільчому складі і доставити товар з цього складу в цей же день важко.

    3. Ви оплатили пізніше 11:00 і відправку вашого замовлення автоматично перенесли на наступний робочий день.

    4. Ви сплатили вчасно і надали підтверджуючі документи про оплату, але у перевізника не було певного виду упаковки (сітка, палетний борт) . Це стосується великих замовлень, які не пакуються нашим пакувальним цехом.

  • Якщо я отримав(ла) товар, а він мені не підійшов?

    Клієнт має право повернути або обміняти товар, але при цьому оплата за повернення посилки залишається за клієнтом.

    Якщо товар не підійшов і клієнт повертає товар, ми можемо запропонувати товар на заміну або повернути кошти на карту.

    Якщо прийшов товар, який не відповідає опису або фото на сайті, або прийшов пошкоджений, тоді повернення товару оформлюється за рахунок магазину.

    Якщо товар прийшов згідно замовленому, але з якихось причин не підходить вам, тоді ви висилаєте товар нам і сплачуєте пересилку.

  • Які способи оплати у вас є?

    Інтернет-магазин відправляє Деко

    1. За безготівковим розрахунком за номером картки або виставляємо рахунок без ПДВ за запитом.

    2. Післяплатою, оплата при отриманні. Необхідно враховувати комісію за повернення коштів назад відправнику. Комісія складається - банківський відсоток 2% від суми + комісія Нової пошти 20 грн за послугу.

    3. Промоплата - коли клієнт оплачує замовлення, ми відправляємо, але кошти отримуємо лише після отримання товару на пошті клієнтом. Докладніше про цю послугу можете прочитати тут.

    ВАЖЛИВО!

    Якщо у клієнта є негативні відгуки від інших магазинів, що він не забрав замовлений товар, оформлений післяплатою, з пошти, менеджер має право запропонувати внести передоплату (часткову або 100%).

    Так само передоплату можемо запропонувати , якщо замовлення зроблено на велику суму, але з клієнтом працюємо вперше.

    Магазин залишає за собою право анулювати замовлення і повернути кошти, якщо клієнт веде спілкування в неналежному ключі, грубіянить, загрожує або повідомляє невірні дані.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner